25/1/11

ΔΙΑΦΥΓΗ, ΑΠΟΔΡΑΣΗ, ΜΗ ΜΕ ΕΙΔΑΤΕ, ΜΗ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ...

Την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια και μικροσκοπικά φτερουγίσματα....
Άστους να με ψάχνουν ...
Ψάξε .... ψάξε .... δε θα με βρεις ....
Τι κεραμίδα κι αυτή ? Πώς με ανακάλυψαν άραγε ? Κόντεψε να μου΄ρθει ταμπλάς.
Σνιφ, κλαψ. Και είχα αγαπήσει τόσο το καναρίνι μου!
Καλά να πάθω όμως. Αφού το λένε όλοι ... Ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου ... Δε θα με έβρισκαν ?
Με έπιασε σύγκρυο όταν μου είπε το Αουτσάιντερ πως άκουσε σε μια ομήγυρη ότι διατηρώ ιστολόγιο και ασχολούμαι με τους περιθωριακούς (!!!!!) και γράφω και σχολιάζω κλπ. κλπ.
Σφίχτηκε το στομάχι μου, ίδρωσα, ξίδρωσα αλλά πάραυτα άρχισα να καταστρώνω σχέδια απόδρασης. Μπήκα, βγήκα σε site, βρήκα κάπου ένα καλό άνθρωπο και με τις υποδείξεις του, μετέφερα τα υπάρχοντα μου εδώ.
Νέα γωνίτσα στο κλουβί.
Μεταξύ μας όμως, ένα τρόμο τον βιώνω, για να πω την αλήθεια. Θα μπορώ να γράφω ελεύθερα ή θα με ξαναβρούν αυτές οι Γάτες του Διαδικτύου ?
Και οι φίλοι μου ?
Ποιοι φίλοι ? Ε, αυτοί οι λίγοι που είχα ... Πού θα με ξαναβρούν ? Λυγμ, τι μοναξιά ... Δε θα το αντέξω ...
Θα κοιτάξω να ανασυνταχθώ ...
Ευτυχώς που δεν έγραψα και χειρότερα πράγματα ... Να με κυνηγάνε εκτός από Γάτες και Σύζυγοι, Συνάδελφοι, Ερασταί, Ανηψούλες ....    

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε βρήκα, σε βρήκα!!!
Κατάφερα να γραφτώ και στους φίλους σου ( fanny-θεοφανώ ), αν και προτιμώ το μπουκροσσικό GLAROS για να πετάμε παρεούλα!!!!!!!!!!!

Eleni Tsamadou είπε...

Αχ καναρινάκι μου και είχα τόσο μα τόσο λυπηθεί που σε είχα χάσει. Στο παλιό blog μου έβγαινε συνέχεια διαφήμηση αυτοκινήτων...Θεέ μου λέω τι δουλειά έχει το καναρίνι που ξέρω, έστω και ως καρφίτσα στο πέτο της κυρίας του, με αυτοκίνητα..πάει το χάσαμε!
Πολύ χαίρομαι όμως που νίκησες τελικά. Πάντα δυνατό και θαρραλέο σε χρειαζόμαστε.
Καλές υπόλοιπες γιορτές